FAQ
DOSTAWA I WYSYŁKA
Informacja o aktualnym statusie przesyłki jest wysyłana drogą elektroniczną, po każdorazowej zmianie etapu realizacji. Dodatkowo, aktualny status zamówienia jest dostępny w zakładce “Moje zamówienia”, po zalogowaniu na swoje konto w naszym sklepie.
Obecnie nasz sklep oferuje wysyłkę wyłącznie na terenie Polski, ale planujemy w niedługim czasie rozszerzenie wysyłek poza granice Polski.
Każde zamówienie staramy się wysyłać najpóźniej 24h od momentu jego złożenia. W okresie wzmożonych zamówień czas ten może się nieco wydłużyć, o czym zostaniecie poinformowani w trakcie składania zamówienia.
Do sprawdzenia lokalizacji i statusu swojej paczki wystarczy numer listu przewozowego, który znajdziesz nie tylko na swojej skrzynce e-mail, ale również w zakładce zamówienia po zalogowaniu się na swój profil. Dzięki niemu możesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę. Status zamówienia poznasz wklejając powyższy numer na stronie internetowej kuriera, z którego usług korzystasz.
Przed odbiorem przesyłki kurier ma obowiązek być przy jej otwarciu, dlatego jeżeli masz podejrzenia, że produkty mogą uszkodzone, zalecamy skorzystać z tego
przywileju. Jeżeli przesyłka posiada widoczne ślady uszkodzenia zalecamy odmówić jej przyjęcia. W przypadku paczkomatu przesyłkę wolno zostawić w skrytce i
poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Jeżeli odebrałem ładną paczkę a potem okazało się że produkty są zniszczone. Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe
od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Konsument może więc wybrać, czy będzie swoich praw dochodzić od
sprzedawcy, czy przewoźnika.
PŁATNOŚCI, ZWROTY I REKLAMACJE
Opcja zmian w złożonym zamówieniu jest możliwa wyłącznie, jeśli jeszcze nie otrzymałeś mailowo informacji o wysyłce przedmiotu. Prosimy wówczas o kontakt pod numerem telefonu 780 722 103 i przygotowanie numeru zamówienia, którego dotyczą zmiany.
Numer zamówienia to znajduje się w wiadomości e-mail otrzymanej po dokonaniu zakupu, jak również w każdej następnej wiadomości z informacją o zmianie statusu realizacji. Numer zamówienia można też odnaleźć na stronie sklepu, po zalogowaniu na konto.
Przykro nam, że jednak nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu. Aby zwrócić produkt należy go odesłać do nas w ciągu 14 dni na adres: 40-341 Katowice ul. Korczaka 38, Pamiętaj, że zwrot zakupionych produktów następuje na Twój koszt, a produkt musi zawierać oryginalne metki lub opakowania.
Produkt, który otrzymałeś jest wadliwy? Niestety, nawet najlepszym się zdarza. W ciągu 3 dni od zauważenia wady (otwarcia produktu) napisz do nas wiadomość na sklep@mandibu.pl lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie. Prosimy również o dołączenie zdjęć reklamowanego produktu. Z pewnością się odezwiemy! Każda sprawa jest rozpatrywana przez nas indywidualnie. Uwaga, reklamacje są rozpatrywane są wyłącznie drogą elektroniczną.
Oczywiście, zamówienia można odebrać osobiście w Katowicach przy ul. Korczaka 38 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Jeżeli wystąpił błąd podczas opłacania zamówienia, a środki zniknęły z Twojego konta skontaktuj się z nami! Sprawdzimy dokładnie przebieg transakcji i poinformujemy co powinieneś zrobić.
Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym produktem oraz po jej weryfikacji prześlemy pieniądze do 14 dni na konto z którego dokonana została płatność.